Aaaah

Fan vad det blev lyckat ikväll. Maten vart hur god som helst, chokladmoussen vart hur god som helst och jag blandar världens godaste mojitos. Jag var duktig och skötte grillen. Jag har aldrig skött grillen förut, så jag är mycket stolt över mig själv. Jag har heller aldrig gjort vitchokladmousse tidigare, så även där är jag mycket stolt. Även fast mamma fick hjälpa mig lite. Fast mest som moraliskt stöd.


Det är jätte svårt att skriva just nu, jag har en fet katt som är mega gosig i knät. Han tycker att jag enbart ska gosa med honom istället för att sittta här och skriva.


Nu ska jag ocg Totte fortsätta kolla på Gilmore.


God natt, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0