lördag

Filmen igår var jätte bra. När man läste om den lät det ju sådär, men det var jätte mysig. Och lite konstig, men det går ju alltid hem.


Jag vaknade kl 7 imorse av att Veronika stod och pratade med mig. Hon och Andrea ville ut på morogn promenad. Så ungefär 20 över 7 stod jag i skogen, med vänner plus hund. Hur skönt som helst. Solen sken, fåglarna kvittarde, ängarna var hur fina som helst. Fan, man kanske ska börja kliva upp på mornarna och gå ut och vandra i skogen. Är det så bra väder som det var idag tar det inte emot speciellt mycket.


Mamma har sytt klart innerfodret till klänningen! Jag får fan inte gå upp ett gram i vikt dom närmsta två månaderna, för då kommer jag inte kunna komma i kläningen. Den kommer bli så fiiin, så fiiin.


Jag har lärt mig göra vit chokladmousse idag. Tjejmiddag. Vi ska grilla, dricka drinkar ( Mojitos!!!) och äta god efterrätt. Ska bli trevligt =)


Nu ska jag åka ner och rida på ponnyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0