produktiv

aaah, jag känner mig produktiv. Först var jag duktig och plockade upp alla mina smutskläder från golvet, la ner det i en tvättkorg och bar ner det i källaren. Dammsuga tänker jag göra imorgon. Jag skyller på att det är för sent på kvällen för att dammsuga, även fast dom enda som kommer höra det är Twin Peaks-nördarna i rummet bredvid. Dvs säga syrran och hennes pojkvän. Dom har Twin Peaks maraton.

Hur som helst, jag var ännu mer produktiv sen. Jag tillverkade mig en underkjol à la Veronika. Jag klippte av en gammal, för liten t-shirt. Det vart mycket vacker. Tur som fan att inte en själ kommer se den.

Som säkert många av mina vänner vet så hatar jag att ha nytvättat hår. Det går liksom inte att göra nått med det. Vad som däremot är helt underbart är att tvätta håret. Går det ihop? Skulle inte tro det. Men just när man står med schampoo i hela huvudet är wundershön ( har ingen aning om hur det stavas så jag gissar). Det är på morgonen efter som man ångrar hårtvätten. Då är det för jävligt.

Snacka om i-lands problem.

Kommentarer
Postat av: Mefisto.

Wundershön finns inte. Det skulle vara under-vackert. Det är ju orimligt. Förresten stavas det schön. Herregud, liksom! :P

2008-04-16 @ 17:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0