religion

uuääääh. Fy fan vad det är tråkigt. Måste skriva ett religionsarbete. Som egentligen ska vara inne idag, men jag råkade visst skolka så att jag ska hinna bli färdig med skiten. Grejen är ju det att jag har 3 böcker plus en hemsida om ämnet, men det står ju inget som jag kan använda. Så det är skit segt. Men fuck, jag har ju hela dagen på mig. Blää.


Inte har jag något honung heller så mitt te blir inte gott. Fan. Är i stort behov av socker, men måste äta nyttigt och bra dom närmsta två månaderna.


Provade nästan klänningen igår! Vi nålade ihop överdelen och kjolen, den kommer bli hur jävla fin som helst! Helt underbaaar! =)


Fan, nu måste jag fortsätta med antroposofin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0