Sunday, bloody sunday

oouääh. Vad segt det är. Regnet ta mig fan nästan öser ner utanför. Eller det gjorde det för ett tag sen. Jag o mor hade tänkt att vara lite kultur människor idag oh åka till Mariefred och Gripsholms Slottför att kolla på porträttsmålningagr, ca 4000. Meen, med min vanliga tur, tror ni det är öppet idag? Nej, självklart inte. Det öppnar i maj, FÖRUTOM igår. Igår hade dom öppet mellan typ 1200 och 1500 eller nått liknande. Jag upptäckte det ungerfär kl 6 på kvällen. Nej nej, jag vart inte alls grinig.


Så idag sov jag till halv 2. Det är till och med sent med mina mått mätt. Och jag har absolut inget alls att göra.


Igår när jag gick och la mig vid 3 snåret i natt var alla hamstrar ute, alla 4. Dom är så söta! Fast Sid har blivit hur fet som helst. Han äter kopiösa mängder.


Nej, nu ska jag göra nått...viktigt. Som typ blanda till ett glas oboy och fortsätta läsa Kafka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0