-

Oj.
Mycket dålig uppdatering nu under helgen men jag har haft fullt upp.
I fredags satt vi hemma hos Verro och kolla på först Grillad (Dregen var as snygg!!) och sen kollade vi lite halvt på Troja.
Den filmen är verkligen inte bra.
Meen, det var Brad Pitt's rumpa som lockade.

I lördags var jag o Verro in till Skärholmen.
Jag införskaffade mig ett par nya jeans.
Det behövdes.
Sen på kvällen åkte jag in till Trosa för Sandra har fått en lägenhet så vi 2, plus lite mer folk skulle packa upp grejor och dricka vin.
Det var liksom bara vin-drickande.
jag har lärt mig dricka röd-vin, förövrigt =D
Men det var trevligt folk och så.

Söndagen ägnades åt att vara slightly bakfull halva dagen, andra halvan var det hästarna och Dracula som tog upp.
Jag måste läsa ut Dracula, har liksom inte gjort det än.
Den är bra och så, men det tar sån jäävla tid att läsa en sida,
Jag skyller allt på det engelska språket.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0