-

Sitter nu och läser igenom helgens DN. Och dagens.
Han inte läsa lör-sön igår eftersom jag läsa Dracula
Han inte läsa imorse för jag läste Dracula.
Efter mitt DN-marathon ska jag börja läsa Låt den rätte komma in.
Den är på typ 400 sidor och ska vara klar på onsdag.
Nej, vaddå tids-press?

Hade nått ryck och prata jätte mycket på seminariumet idag.
Eller, jätte mycket är väl att ta i, men jämfört med innan typ.
Jag har dock ett "problem".
Är ju dåra inte så van direkt att prata inför massa folk så jag rodnar alltid om öronen då.
Förut gjorde inte det så mycket eftersom jag hade långt hår.
Men nu har jag ju jätte kort hår.
Jag hoppas att det inte syns alltför mycket ^^

Åh, på tal om hår.
Jag köpte blekning till håret igår men hann inte bleka det.
Så på onsdag blir jag blooooond.
Eller orange.
Snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0