090429

ÅÅh, mitt hår är helt underbart just nu =D
Det är typ som svinto fast på ett positivt sätt.
Förmodligen bara jag som tycker det är bra med svinto-hår.

Seminariumet var väl ok.
Känns bra att veta hur man ska lägga upp uppsatsen.
Och lycka, den ska inte vara inlämnad förän den 26 maj, dvs jag har hela Mallis-veckan på mig också att finslipa och skriva klart.
Löövlie, so to speak.
Haha, på tal om seminarium och datum.
Jag glömde min almenacka hemma...

Handleden/armen fungerar precis lika bra...
Not.

Imorgon är det vaalborg.
Hoppas det är ett strålande väder ute så man kan vara ute och springa hela kvällen lång.
Har försökt smida lite planer idag så vi får se hur det blir ^^

Nu ska jag läsa klar Sargassohavet.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0