Alla som tycker om sommaren räcker upp en hand

Nu är det fan snart somma!
Har legat på gräsmattan utanför huset och läst.
Huur skönt som helst.
Innan var jag nere på stan och käka lunch med Sandra och Peter samt deras vän Lina.
Chill chill.
Jag o Sandra sprang runt sen och glodde på skor.
Jag hitta inga men Sandra hittade ett par jätte fina på New Yorker.

Nu ska jag fortsätta läsa Saragassohavet.
En mycket bra bok, verkar det som.
Men det är ju klart den måste vara bra, den är ju faktiskt inspererad av världshistoriens bästa bok, Jane Eyre ^^

mors.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag räcker upp en hand!

Sommar, sköna sommar! Jag satt ute på balkongen och skrev klart min extrauppgift... Mysigt!

2009-04-28 @ 17:25:44
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0