fiilm

Nu var det ju dåra inte P.S I love you som jag ville se, uta det var New York, I love you.
Det kom jag på precis när filmen började.
Men den här var rätt bra.
Väldigt sorglig.

Jag lekte lite spanjor också.
Åt middag vid typ kvart över 10.
Och kollade samtidigt på Vicky Cristina Barcelona.
Den var riktigt bra.
Javier Bardem som spelar i den här filmen, spelar också i No country for old men som jag såg för typ 2 veckor sen. Då spelar han en psykopatisk möradre, så det kändes lite konstigt att se honom i en "normal" roll. I början satt jag typ och tänkte: när plockar han fram slaktmasken?

Nu borde jag egentligen sova, men är inte så jätte trött.
Jobbigt.

Har iallafall en jävligt snygg lägenhet, nystädad och allt.
Ska bara bädda sängen.

mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0