Gosh!

Herregud!
Här har 2 jäävligt bra böcker, de bästa på den här kursen enligt min mening.
Det tyckte jag kändes som en strålande utgångspunkt till ett intressant seminarium.
De har ju vart jävligt sällsynta så att säga.
MEN!
Hur mycket av det här seminariumet handlade faktistk om böckerna i sig?
Tyyyp 10% kanske.
Resten handlade fan enbart om hur man skriver en uppsats.
Det vi fått som uppgift att göra under basgruppsmötena på morgonen var att formulera ett syfte och 3 frågeställningar som skulle vara intressanta att ta upp i en uppsats, så visst, lite om uppsats-skrivning skulle ju vara med under lektionstillfället, men fan inte så mycket!
Och när en grupp hade ett riktigt intressant ämne så döda hon det totalt och sa att det där skulle inte funka som ett B-uppsats ämne.
Det stod det inget om att vi skulle anpassa det till en B-uppsats.
Faan, alltså.
Det känns som om man har gått miste om en helt seminarium.
Och förresten, kan ni gissa rubriken till nästa seminarium som vi ska ha nästa vecka?
"Hur man skriver en uppsats"
Jääävla K*rring!

Nu panik, tåget går om en timme och mitt diskberg liknar typ K2.

mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

VI kan skatta oss lyckliga nu att hon inte kommer förstöra fler böcker för oss! Vi får mer tid att fundera själva, jag menar, hon gav oss ju ändå inte något! Nu är det bara uppsatsgrejen kvar och då har man ju minimal kontakt med henne! SKönt!

2009-04-24 @ 19:28:09
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0