Hemtenta klaaar

Jag vart klar med hemtentan kl 02.35 inatt.
Det är ju bra att jag är såå duktig på att planera min tid och framförallt börja skriva saker och ting  i tid.
Jag menar, så att jag inte behöver sitta till mitt i natten dagen innan den ska lämnas in.
Visserligen har vi fortfarande några timmar på oss, den ska inne senast kl15.00.
Men, jag har ju ingen skrivare i Uppsala plus att det alltid är nått som fuckar up sig när jag ska skriva ut och då är det väldigt bra att ha far min till hand.
Man lämnar datorn och säger: Det går inte! Kan du fixa det?
Och så fungerar allt när man får tillbaka datorn =D

Eftersom jag var rätt seg igårkväll koka jag lite kaffe så jag skulle orka skriva klart allt.
Det kändes jävligt smart just då.
Men vettefan nu, eftersom jag förstås inte kunde somna förän vid typ 5.
Och vakna igen vid halv 7.
1,5 timmes sömn.
Stabilt.
Fan, vad jag ska sova på tåget upp =D
Men ska inte gå och lägga mig när jag kommer hem, för då kommer jag aldrig kunna somna igen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Haha! Du är rolig du! =) Jag ska skriva klart tentan nu, eller, den är klar ska skriva rent den och ändra lite i språket =)

2009-04-27 @ 09:24:37
URL: http://nkyu.wordpress.com
Postat av: Sandra

Duktig du är!! Nyp i baken!

2009-04-27 @ 11:14:27
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0