Hoome, sweet home

Jag fick besök i Uppsala idag.
Mor, syster och Verro dök upp för att hälsa på.
Samt åka ett varv till IKEA.
Det stooora nya.
Tyckte det var helt ok.
Gillade dock det andra bättre, det var så litet så man orkade med att gå på IKEA.
Det i Kungens Kurva dör man ju i efter att ha vart där i 5 min.
Skulle köpa grejs för att göra fint i min lilla hörna.
Tyg och panelgardin(?) till baksidan av bokhyllorna och en vajer att hänga upp tyget/gardinerna som dörr eller vad man ska kalla det..
Baksidan vart as snygg, slänger upp en bild sen när jag har laddat över dem till datorn.
"Dörren" kunde vi ju inte få upp eftersom vi glömde bort skruvar.
Smartheads.
Jag vart 800 kr fattigare.

Men nu är jag hemma på landet igen.
O kan vara hemma i en vecka =D
Ska bli såå jäkla skönt.
Förhoppningsvis blir det lite finare väder till helgen, då ska jag tvinga ut pappa och åka motorcykel.
I love it.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0