Jäävla kärring!

Faan, vad jag hatar vår lärare just nu!
Hon är en riktig jävla kärring.
Typ Satans ställföreträdare på jorden.
Så sjukt otrevlig.
Orkar inte gå in på här nu, jag stod ocg spydde galla över henne inför Peter och Sandra ett tag efter lektionen.
Det räckte tills vidare.

Nu sitter jag här hemma med en tuggummirosa smoothie och en kopp espresso-kaffe.
Jag har världens sötasta kaffe... inte bryggare, utan en såndär man ställer på spisen.
Den är skit-liten och det räcker precis till en kopp.
Alldeles lagom.

Nu ska jag snart åka till Sthlm och träffa Emma =D
Ska bli så satans skojj, har ju inte sett henne sen vi slutatde A-kursen.
Dvs, typ julas.

mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Ah! Du får helt enkelt se till att hon är Satans ställföreträdare på jorden, du kallades väl för typ Belsebub? Alltså har du makt över henne, om hon är ställföreträdare på jorden! ;-p

2009-04-15 @ 21:25:49
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0