Oh maaaan!

Mina armar är minst 3 meter långa nu!
Har släpat på 4 as-stora böcker om Brontë hem från stan och så var jag dessutom tvungen att stanna och handla å det vart ju matvaror på det också.
Det måste ha vägt minst 25 kg.
Kändes det som iallfall.
Hur som helst så var det satans tungt.
Mina fotar gör också väldigt ont.
Gud, vad jag klagar =D

Har ju dåra vart på bibliotek över hela stan och samlat på mig stora böcker.
Peter lekte guide inne på Carolina, och det var ju bra eftersom varken jag eller Sandra hade vart där tidigare.
Jeez, vad mycket böcker!
Helt sjukt.
Så mycket böcker har jag nog aldrig sett innan.
Jaa, om inte biblioteket i "Skönheten och Odjure"t räknas.

Nu ska jag lägga mig och dö en stund utan att somna.
Lycka till, Sara.
Tackar tackar.

mors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0