Paniik

Nej, kanske inte panik men bråttom.
Sitter nu och typ hetsäter lunch, ska med tåg om en timme och ska hinna packa ihop lite skit samt hinna gå till tågstation.

Jag tycker verkligen inte om vår lärare.
Hon är inte skoj alls.
Idag fick jag dra en halv lång förklaring om hur Mörkrets hjärta och Eneiden liknar varandra.
Det skulle stå i den analysen vi skulle ha läst.
Som jag inte förstod ett ord av.
Jag kände verkligen att jag förstod det jag prata om, jag hade sten-koll.
Fick sitta och prata massa skit förra lektionen också.

Skriver väl en rad sen när jag är hemma.

Förresten, ikväll ska jag se Grillad(Grillat?).
Tycker egentligen inte om det programmet men ikväll är det u Dregen som är där :P
Klart som fan att jag måste se det ^^

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0