090830

Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter en vända hem till landet.

I fredags var jag samt familj på Cirkus Cirkör.
Det var nått bland det häftigaste, vackraste jag nånsin sett.
Helt sjukt.
Det är inte enbart akrobatik, utan det är fan konst.
Hur man kan få det att se så vackert ut att dansa med en rockring.
Det går knappt att beskriva.
Det känns rätt konstigt hur det kunde beröra mig så mycket som det gjorde.
Att det dessutom var livemusik gjorde ju inte saken sämre direkt.


Lördagen spenderades på Ryttarstadium på hästtävling.
Fyy fan, vad jag vart trött när jag kom hem.
Slockna vid 10 snåret typ och sov i 12 timmar.
Drömde dock jävligt konstigt och roligt.
Det var liksom samma dröm hela natten typ.
Johnny Depp var med och jag var Amelie från Montmartre.
Helt sjukt.

Idag försökte jag hitta kläder i Nkp men hitta inte ett skit.
Min stil är tydligen utdöd.
Det känns ju lite tråkigt.

Nu måste jag nog hitta nått att tugga på för jag är hungrig.
Imorrn är det skola.

mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0