Lunch.

Nuuu är jag officiellt en lärarstudent!
Fan, så skoj jag/vi ska ha.
Dock kommer jag ju få en chok angående schemat.
Det är ju en aning mer än vad det var på litt.vet.
Big suprise. Not.
Hur som helst så sitter jag nu vid köksbordet, med mina saker utspridda över heeela köksbordet.
Okej dåe, halva.
Men det är fortf saker öööverallt. Fan vad jag är bra på det, att sprida ut mina saker ^^

Om några timmar så ska vi tillbaka till ILU o vara sociala med resten av alla dessa människor som bestämde sig för att bli lärare.
Yeey.

O juste, jag har faktiskt en bra ursäkt till mitt såliga uppdaterande igår kväll.
Min dator var ur funktion.
Far min fixa nått med den.

mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Grattis! Vi lär väl ses där ute någon gång om ni inte hänger i Universitetshuset. Ha de!

2009-08-27 @ 21:25:21
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0