blandat

Snart får jag True Blood! Imorgon, eller på fredag. Tjoho! Det är tur att man har snälla kompisar.

Det tog fem minuter att få upp cykellåset imorse. Man får sitta där på marken och flåsa för att det ska tina.
Föreläsningarna var bra och dålig. Den första var inte bra, jätteseg och man lärde sig typ inget alls. Den andra däremot var jättebra. Den handla om röstteknik och röstvård. Mycket intressant och det är något man kommer ha nytta av sen när man ska stå och skrika i ett klassrum.

Här hemma luktar det hur gott som helst. Andrea har bakat pepparkakor, och jag ska baka irish coffietryffel sen. Har aldrig gjort det förut men det låter ju himla gott. Väntar bara på att min mat ska bli klar. Kaan inte pastavattnet koka snart?

Sitter och kollar på skidskytte (?) just nu. Svensk i ledning. Varför sitter jag och kollar på skidskytte för? Jag tycker inte ens det är speciellt intressant. Suck.

Winnerbäck imorgon! Tjo!

Kommentarer
Postat av: pelle

Snälla kompisar som... laddar ned? :P

2009-12-02 @ 20:48:33
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0