Bonjour, mes amies

Hehe. Lekte med Verro igår. Det märktes att vi inte har träffats på ett tag. Vi käkade här först och sen spelade vi TP. Jag kunde faktiskt några frågor som jag inte har fått förut! Grejen med vårt TP är att jag typp kan alla frågor. Inte riktigt alla förstås eftersom det är väldigt, vääldigt många frågor men efter att ha fått samma frågor ca 30 ggr så börjar man kunna dem. Men inte kunna dem på det sättet att jag har lärt mig, utan mer att jag har lärt mig innantill. Fattar ni vad jag menar? Det lät himla flummigt. 

Hur som helst. Verro hade inte hjärnan med sig igår. Hon fick en fråga.
Jag: Verro! Den här bli skitlätt. Vad är metrologi läran om?
Verro: *Ser ut som ett frågetecken* Öööh. Världen?
Jag: Verro. METROLOG....
Verro: *stort smile* Vädert!
Jag: Duktigt...

Som sagt...
Men vi hade jävla kul åt det.
Jag har också föreslagit att vi ska göra handbromssvängar i varje kurva vi har åkt igenom men ava någon anledning tyckte inte hon det lät som en bra idé. Speciellt inte när vi åkte förbi skolan, då det stod ca 4 bilar parkerade på höger sida, och ungefär 40 på vänster...

Måste äte frukost nu. Men har ingen aning om vad. Jag vill ha Oboy. Sjukt länge sen jag drack det. Men så är det när man är avvand oboyholic.

mörs.


Kommentarer
Postat av: pelle

hahah, när jag och några polare spelade TP så fick de frågan "på vilken kontinent ligger vad-det-nu-var". varpå de börjar diskutera om denna kontinent låg i Europa eller i Asien.



Alltså - de trodde kontinent och land var samma sak xD

2009-12-21 @ 20:13:57
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0