Drömmarnas land del 2

Jag drömmer så konstigt hela tiden. Kommer ju förstås aldrig ihåg hela drömmar, utan bara bitar ur dem. Inatt drömde jag att jag var ute och skulle köpa ljus, ett mörkbrunt och det andra fick absolut inte vara rött. Sen skulle jag köpa ett halsband också. Det var en röd fisk. Just det kanske inte var så konstigt.
Häromnatten drömde jag att det simmade runt en vithaj på ca 8-10 nere vid vårat sommarställe (bor precis vid vattnet) och att jag och Lisafisa var tvungna att skjuta den. Mycket obehagligt. Både att vi hade en vithaj vid bryggan samt att vi behövde skjuta den.

Nu ska jag äta lyxfrukost. Scouns (stavas det så?) och varm choklad.
Chill.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Scones :)

men ja, definitivt lyxfrukost!



prova med fil i degen ist för mjölk, och så massor med russin.



Topping: Philadelphia! YUM!

2009-12-06 @ 15:52:49
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0