Gott och blandat del 2

Varför finns inte studiovägledarna där man behöver dem? Jag måste cykla till skolan imorrn, när jag egentligen ska vara ledig, för att prata med dem. Har nu bestämt mig för att hoppa att läsa historia. Skulle ha alldeles för mycket prestationångest och inte klara av det alls. Så jag har nu beslutat mig för att ha svenska som förstaämne och sen antingen engelska eller franska som andraämne. Det känns som om det kommer bli aningens bättre.

Jag har pyntat hela lägenheten med tvätt. Har sprungit fram och tillbaka från tvättstugan hela eftermiddagen typ. Så jävla typiskt att inte en enda torktumlare skulle vara ledig. Tur att vi har en köksoffa nu. Den var perfekt att hänga upp tvätt på.

Ska försöka hitta julklappar imorrn. Har kommit på en heelt jävla perfekt julklapp till syster, men vet inte riktigt hur mycket den kostar. Kan ju bli ett problem, för den är verkligen perfekt. Ibland blir jag förvånad över hur genialisk jag är. Det inträffat ca 1 gång per halvår. Att jag är riktigt genialisk alltså.

Ååh, jag och Veronika satt och kollade på hotell i Paris förut idag. Vi vill åka dit i vår. Jättegärna. Det känns som om jag har längtat efter Paris väldigt länge nu.

En låt som helt klart är värd en lyssning, för övrigt, är I Give You The Morning med Kite. Lyssna om ni inte har hört den. Lyssna igen om ni har det. Den är ball.

Nu ska jag läsa massa bloggar samt dricka te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0