Gott och blandat del3

Faan, jag fick nästan igång en brasa. Men ikkje. Jag är fan världelös på det. Nu har vi 15,9 grader inne, och jag tycker det är lite kyligt. Men det tar sig ju inte. Gaaahh!

Ska nog dra på mig overallen istället och åka ner till stallet.
Victor var jättekonstig igårkväll när vi var nere o kvällsfodrade. Jag hade precis gett honom hans hö och så vände jag mig om för att ge Mendez och Bosse deras hö och näär jag vänder mig om igen ser jag inte hästen. Då har han lagt sig ner. Han har aldrig gjort så förut, jag vart livrädd och trodde han hade fått kolik eller nått men det knorra i magen på honom så det var det ju inte. Imorse var han som vanligt igen. Jättekonstigt. Får se hur han är nu. Lille bebisen.

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0