Gott och blandat.

Gosh. Hjärnan känns helt fuzzy. Är inte speciellt sjuk som jag igår inbillade mig att jag var. Har VFU hela den här veckan och igår var vi i sthml i 11 timmar och sprang runt över hela stan. Så förmodligen var jag aningens övertrött.
Egentligen gör vi inte så jättemycket under VFUn men endå är man totalt slutkörd när man kommer hem. Så sjukt mycket intryck överallt att man tillslut känner sig som om man har blivit överkörd av ett tåg. Fan, att vara lärare sen kommer ju gå galant =D

Hämtade ut True Blood idag! Så nu har jag sett avsnitt ett och två. Har inte riktigt bestämt mig än om jag gillar serien eller inte. Det återstår att se.

Scheisse, det kliar som faan i mitt högra öra men jag har precis målat naglarna! Panik! I-landsproblem!

Jag tror några kids håller på och försööker klättra upp för brandstegen som sitter brevid mitt fönster. Snart har jag väl en unge som glor in genom fönstret. Fan. Jag skulle ju skita ner mig totalt.

Det här tog på krafterna. Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

True Blood är ju sjukt bra!!! Jag har sett klart alla avsnitt för ganska länge sen och är fortfarande inne i en sorgeperiod...

2009-12-09 @ 13:05:52
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag tycker True Blood är bra. Fast inte mer. Om det nu säger dig något, haha.

2009-12-11 @ 23:44:43
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0