Jag är oövervinnlig

Okej. Allt är ta mig fan perfekt just nu.

* Jag har hittat den perfekta julklappen till min syster. Hon kommer älska den, och hon vet inte om att hon vill ha den. Kan det bli bättre?

* Videona från Winnerbäcken har ljud. Ljudet dök upp när jag la över det på datorn. Kan det bli bättre?

* Det har nästan ordnat sig med plugget. Kommer läsa svenska i vår. Kan det bli bättre?

* Det snöar jättemycket och det är jättefint ute överallt. Kan det bli bättre?


bildbevis. Dock gör ju inte bilden det helt rättvist. Men det är fint ute, jag lovar.

Men det bästa av allt, som gör att den här dagen knappt kan bli dålig:

* JAG VART GODKÄND PÅ TENTAN!!!! Det kan faan inte bli bättre!

Jag är så jävla glad. Jag var så övertygad om att jag skulle bli underkänd. Men jag klara det. Det gjorde Andrea med. Fy fan vad vi är bra. Och glada.


Bildbevis.

Lycka.

Nu ska jag gå och plugga lite.
Ha det gött, alla gullungar.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Grattis :D

2009-12-15 @ 16:28:33
Postat av: Daniel

Du e så duktig sååå!!

2009-12-15 @ 17:39:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0