Kallt

För några dagar sen satt jag och klagade på att det inte var kallt. Jag ville att det skulle vara minusgrader och snö. Men det var bara runt 3 plusgrader samt en jävla massa regn.
Nu är det dock minus ute. -10. Och jag vet inte ifall jag är lika förtjust i det nu som för några dagar sen. Risken att jag fryser ihjäl på vägen till skolan är överhängande. Om jag ens får upp låset vill säga. Det har en tendens att frysa igen när det blir lite kyligt ute...
Däremot är det himla fint ute just nu. Skulle kunna ta ett kort men orkar inte hämta kameran.

Ska ha föreläsning X2 idag, och förberedelse för sagoberättandet. Så jag kommer väl hem mitt i natten eller nått. Okej, dåe, runt halv 5 men det är lika mörkt som om det vore mitt i natten.

Se ju läjtur. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0