Konsert

Konserten igår var magisk. Så bra. Spelade in mina favvolåtar, som typ Elegi och Om du lämna mig nu. Däremot skulle jag kolla på dessa videos imorse. Är det någon ljud på min kamera? Såklart inte! Jag ber till Gud och alla smådjävular att ljudet dyker upp när jag lägger över det på datorn. Annars gråter jag blod. Lägger upp bilderna i helgen när jag har orkat lägga över dem på min dator.

Hade berättelse-examination idag. Det gick bra, men tydligen pratar jag för fort (big surprise...) och säger "eeeh" hela tiden. Dock trodde ju då min lärare att det berodde på att jag var nervös, men kände mig inte speciellt nervös. Funderade lite på det hela, och kom fram till att det är så jag pratar. Jag säger "eeh" jämt när jag ska berätta något.

Okej, jag har lyckats med något här... Det är inte meningen att texten ska se ut som den gör, jag vet inte vad jag har gjort och kan alltså inte ändra tillbaka det. Fan, att man ska vara så jävla oteknisk.
Nu ska jag fortsätta kolla på film.


Kommentarer
Postat av: Hulda

Det märks att din pappa är datasnille ;)

2009-12-06 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0