random

Okej. Jag har vart en värdelös bloggare de senaste dagarna. Men har inte riktigt orkat. I vanlig ordning, när jag är hemma. Det är ju så mycket annat att göra.

Idag var jag och mellandagsreade i Skärholmen med Sandra, Dite och Niklas. Köpte ett par jeans, som inte är ett par asstora baggyjeans. Jag är duktig. Sen hittade jag två fina t-shirtar från Monki, ett par mkt coola uggleörhängen, samt ett hårband med en stor tyllboll på. Okej, detta börjar bli skrämmade likt en modeblogg. Fattas bara att hela layouten ska bli rosa och "Dagens outfit" dyker upp. Usch. Hemska tanke. Så långt ska det inte gå. Men jag vill framhålla att jag är stolt att vi kunde gå där i 5 timmar utan att jag vart cranky. Det är coolt.

Imorgon ska jag, mor, far o Verro åka till Romme. I'm a happy camper! Jag har inte åkt skidor på snart 2 år, så det ska bli så sjukt kul att få åka nu. Me längtar väldigt mycket. Jag ska susa fram i backen som en oljad blixt. Det kommer bara vara ett grönt sudd. Så fort kommer det gå. Tills jag åker in i en gran eller något. Sist jag var i Romme var det en lite skitunge som åkte på mig i backen. Jag vred om knät och fick hoppa på kryckor några dagar eftersom jag inte kunde böja benet. Det var mindre ku. Men det kan, men andra ord, inte gå sämre.

Nu ska jag lyssna lite på Jamie T samt försöka övertala Verro, när hon ringer, att vi borde kolla på film. Tänker dock inte säga vilken film, för det är pinsamt.

mörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0