The big aventure of Dahlgrenskan

Vi var på bio. Vi såg Bröllopsfotografen. Den var inte bra. I själva verket var den skitdålig. Och jag som hoppades på en ny Smala Sussie. Suck.

Däremot var det kul på vägen hem. Jag och Veronika bestämde oss för att hoppa i snön på gräsmattan utanför lägenheten och sen skulle vi göra snö-änglar. Så vi låg där i snön och glodde upp i trädet. Sen hörde vi att någon var ute och gick med en hund. Och helt plötsligt från ingenstans så står hunden bredvid mig och jag håller på att skita ner mig för att jag vart så rädd. Börjar självklart asgarva, det gör Veronika med och det gör även hundägaren. Lite kul, tyckte jag. Men jag kanske är jävla lättroad också.

Nu ska jag sova.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0