Winnerbäck!

Tryffeln är jättegod! Kanske en aning för mycket whiskeysmak, men annars så. Jag är så jäkla bra ibland alltså.

Tycker att tiden kan gå liite snabbare nu. Winnerbäcken ikväll. Faan, så kul det ska bli.
Har liksom sprungit runt massor och försökt få tiden att gå. Städat köket, med allsång till sountracket till Mamma mia. Nu sitter jag och ylar med till Grease istället.
Jag borde ju ta till vara på tiden och lära mig min saga helt perfekt istället, eller läsa ut den andra boken som är tills imorgon. Tråkigt, men det måste ju tyvärr göras...


Kommentarer
Postat av: pelle

ju mer whiskysmak - desto bättre ;)

2009-12-03 @ 22:48:37
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0