Aj

Mitt huvud gör sjukt ont nu. Har haft jätte svårt att sova. Försökte med Bach och allting men det hjälpte inte. Så är as trött med huvudvärk men jag vill inte gå och lägga mig och sova nu för då kommer jag inte kunna sova ikväll igen. Ska försöka kliva upp någorlunda tidigt imorrn, typ 10. Då hinner jag läsa Brott och Straff och spring runt på stan och leta efter Kappan.


Hittade en dikt som vi skulle läst tills idag som var jätte fin. Il Pleure Dans Mon Coeur. Varför lärde jag mig aldrig franska ordentligt för? Vill verkligen kunna prata franska, det är ju så fint. Men men, det får bli ett framtids-projekt.


MSN fungerar nu iaf. O det är ju bra.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0