Bolt Superhunden

Igår bar det av till Heron City. Superhunden Bolt var det. Den var as bra. jag älskar alla pixars filmer. Dom är helt underbara. Hamstern var helt klart bäst i den här filmen. Det roliga är att mina hamstrar här hemma beter sig typ på exakt samma sätt, jaa kanske inte lika psykotiska som denna men sättet när dom tex springer runt i bollen. Jag satt fan och skratta så jag grät.

jag lyckades också, med hjälp av Hulda, parkera sjukt snyggt. Hade viss ångest över att behöva parkera i parkeringshuset eftersom rutorna är löjligt smala där och det är cirka 3 miljoner bilar men vi lyckades backa in så vackert så på platsen.
Jag är löjligt stolt. Haha.


Jag är trött som en liten hund.


mors

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå sjukling (eller skolkis...)!! Hoppas att du blir bra till på onsdag. Vi har planerat att träffas på onsdag morgon och ha en lite selma-dejt och gå igenom boken... Klockan nio! Hoppas du har blivit frisk till dess, för semlor kan man ju inte missa!

2009-02-09 @ 14:19:53
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-09 @ 14:24:30
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0