Dumma dator

Av någon anledning så vill inte min dator vara ansluten till routern. Så måste nu sitta med en internet-sladd isället.


Kom precis hem från skolan. Intressant seminarium, men det hade nog vart ännu mer intressant ifall jag läst boken men det ska jag göra i helgen istället. Ska bli kul.

Basgruppen hade bestämt träff innan, käka lite lunch och prata om boken. Vi käkade lunch men pratet om boken varade inte speciellt länge. Vi hade annat mycket intressanta saker att prata om. Som vanligt ^^
Jag var dock helt slut i huvudet efter att ha fått sammanlagt 3 timmars sömn (kan ju tilläggas att jag inte gick och simmade som jag hade tänkt. Jag sov en timme istället). Så jag hällde i mig en kopp kaffe innan seminariumet. Oh jävar, vad jag vart speedad. Jag är ju inte direkt en van kaffe-drickare så jag fick ju världens koffein-kick.

Ska snart ge mig iväg igen och göra stan osäker. Ska med Sandra och Peter med deras kompisar ut och käka. Ska bli trevligt. Jag har suttit själv i lägenheten alldeles för mycket nu. Det är alltif skoj och träffa folk. Så ska väl försöka göra mig lite vacker nu.


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0