Film

FAN! Hade skrivit klart hela inlägget så loggades jag ut från internet s¨å nu får jag skriva om allt. Jävlaskithelvete.


Nu har jag kollat klart på "Den andra systern Boleyn". Jag tyckte om den. Jag tycker om historiska filmer och romaner. Och sen är ju Scarlett Johanson så satans snygg. Fan, varför ser inte jag ut som henne för? Då hade jag vart lycklig. 

Missade precis Babel. Det handlade om litteraturens motsvarighet till att slå sönder tunnelbane vagnar och kalla det för konst. Hade nog vart rätt intressant att se. 


Varför är det så svårt att steka pannkakor? Att laga middag idag gick käpprätt åt helvete. Allt vart bara... blekt. Och kladdigt. Men, va fan, det gick att äta iaf. Vart sådär tokmätt som man bara blir efter att ha ätit pannkaka. Så var tvungen att lägga mig på golvet. Igen. 


Fick precis höra på sportnyheterna att en svensk toppryttares hästar var dopade under kvalen till Världscupen i Göteborg. Den ena hästen hade tydligen fått smärtstillande som hade en karenstid på 16 dagar. Fy fan, jag förstår inte varför. Att utsätta hästarna för det. Att starta en häst som går på smärtstillande. Det kan ju vara ett missförstånd. Det har ju hänt att hästar fått i sig olika preparat av misstag, men det känns lite osannolikt. 


Aja, snart får jag gå och lägga mig. Underbart.


mors! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0