Kläder

Jahapp. Nu är jag några hundra kr fattigare, men några snygga klädesplagg rikare. En bra ekvation det. Det slutatde med 3 t-shirtar, 2 från Monki och en från JC, och en klänning från GinaTricot samt några ansiktsmasker.

Vart överlycklig när jag såg på termometern utanför fönstret att det var plus-grader, visserligen bata typ 3 men endå. Cykla till stan, tänkte jag glatt. Joellerhur. Det är fortfatande förenat med livsfara att sätta sig på en cykel nu. Man sladdar runt över hela vägen. Men snart fan är det vår.

tshirtx2
Från Monki.

tshirt

Från JC. Vart ju inte en så jävla bra bild direkt. Men jag orkade inte ta ett nytt kort.

klänning

Och från Gina. Inte heller så bra kort, den är mycket snyggare på. Hade jätte svårt att bestämma mig ifall jag skulle köpa den här. Stod i provrummet typ en kavrt och bara glodde. Men det vart nog bra.


Nu måste jag äta lunch. Håller på att dö av hunger.


mors.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi skulle kunna träffas lite tidigare imorn så kan du få låna min bok och läsa den innan seminariet, om du vill?

2009-02-26 @ 14:07:06
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0