Men wtf

Det vart visst en pubrunda med klasse igår. Hade inte tänkt att gå först, orkade inte, men sen fick jag ett SMS där det stod: Vart är ni nånstans?
Så då traskade jag dit ett tag. Det var kul, allt folk är trevligt och glatt. Orkade inte vara där så länge så jag var hemma igen till halv 12.


Håller på att bli galen här. Det är texter som ska läsas tills på måndag som går att läsa som PDF-filer men jag hittar dom inte. Vet att jag har sett det nånstan men kommer fan inte ihåg vart. Det är sjukt irriterande. Hade nämligen tänkt att försöka hitta dom texterna idag så slipper jag springa runt på stan imorgon. Vill hinna med 2-tåget hem. Satan. Måste hitta Kappan också.

Brott och Straff är utläst iaf. Alltid nått.


Aja, ska sitta här och svära lite för mig själv.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0