onsdag

Har typ precis kommit hem från skolan. Basgruppsmöte innan med en vääldigt nyttig frukost, semla. Sjukt gott.


Nu har vi bokat resa! Den 16 maj, kl 06.00 (!!!!!!!!!) åker vi till Mallorca. Ska bli så jävla underbart att få åka dit igen. Vi ska inte göra nått alls överhuvudtaget, enbart chilla ^^
Det enda som är lite jobbigt är att planet går kl 6 på morgonen från Arlanda. Man ska vara där typ 1-1,5 timme innan. Det tar väl en cirkus 2 timmar att åka till Arlanda. Fyy fan vad tidigt det blir. Vaddå gå och lägga sig? Men o andra sidan så vart det inte så mycket sömn när vi åkte förra året heller. För er som inte vet så fick jag en resa till Mallorca i studentpresent och planet gick halv 8 på morgonen lördag 14 juni. Jag tog studenten fredag 13 juni. Vi skulle åka till Arlanda vid halv 5 så vi skulle behöva kliva upp vid 4. Kl 03.00 kom jag hem från studentfesten och gick väl och la mig typ 10 över. Så jag sov i 50 minuter. Kan ju säga att jag sov som en gris på planet, vilket bara är bra eftersom jag hatar att flyga. Så jag lär väl vara däckad den här flygresan också.
Här är stranden vi var på förra året.
mallis

Är ni avundsjuka nu?


Förresten, är det nån som vill följa med på Salem Al Fakir på Katalin här i Uppsala den 17 april? (jag tror det är den 17)
Han är ju så bra.


mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0