Ooops...

Majja-träning idag. Bosse hoppade kalas bra. Högt och fint. Och självklart gick han och bockade hur mycket som helst. När vi hade ridit nästan hela lektionen så skulle vi hoppa en linje bestående av hinder-två galoppsprång-hinder-4 galoppsprång-hinder. På hinder nummer 2 vart det nått konstigt så vi kraschade lite grann, Star Boy gick ner på knä och knäckte bommen och jag låg på backen och rullar runt. Som tur var så gjorde varken hästen eller jag illa mig. Döremot så höll jag på att trilla av igen efter det och lyckades på nått vänster knäcka till handleden så nu har jag vissa problem men att lyfta saker eller ta i men högerhanden. Lyckat. Men Star Boy var bäst idag. Vi hoppa till och med några hinder som låg på 1 m =D Jag är stolt^^


Snart ska jag åka till Uppsala. Det ska pluggas med Sandra och Peter i skolan imorrn för snaart har vi tenta. Kuljul. Skriver nått mer vettigt senare ikväll kanske.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0