plugg och tvätt

Sitter vid Veronikas dator, min har typ inget batteri kvar eftersom sladdfan inte fungerar. Väntar på att mina tvätmaskiner ska bli klara samt försöker få lite klarhet i begreppen modernism och symbolism. Tenta imorgon. Skäry som fan. Vi har suttit i skolan idag också och pluggat. Måste säga att det gick lite bättre idag, var lite mer koncentrerad än igår. Fast inte så jätte mycket mer.


Hade jätte svårt att sova igår för handen gjorde så jävla ont. Så fick sätta mig och glo på Gilmore tills jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Då somna man iaf, även fast det gör ont. Blir intressant och se hur länge jag orkar hålla i pennan imorgon ifall man ska sitta i tre timmar och skriva tenta.


Oh fan, nu är snart min tvätt klar.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0