Pluggish

Ska snart bege mig till skolan. Ska sitta och plugga lite inför tentan med Sandra och Peter.

Har precis upptäckt att vi kommer ha insane mycket att läsa till den tredje delkursen. Det var fan hur mycket som helst. Men iofs så var det rätt många titlar som jag vill läsa, så det kanske inte blir så jobbigt.


Har vart duktigt och diskat nu på morgonen. Försöker plocka ihop allt nu, kommer inte hinna det i eftermiddag eftersom jag måste ta 4-tåget hem. Jag ska få åka hem till mina små ponnisar. Längtade jätte mycket efter hästarna igår så det ska bli rätt skönt att åka hem i några dagar.


Nej, nu ska jag fortsätta plocka ihop allt och sen trotsa alla natrulagar och cykla till skolan. Det är liksom isgata typ hela vägen. Hade det vart slät is hade det fungerat men nu är det ju alldeles buckligt så det är helt livsfarligt att cykla. Menmen, jag måste ju ta mig till skolan ^^


mors.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Hehe! Ja, det gick ju toppenbra med plugget! Hoppas cyklandet gick vägen! Den där bilden på Mallis, jo, den lockade fram ganska mycket avis, ska dock till Rivieran i juni, hoppas bara att uppsatserna inte ska in i början utan att jag kan få fixa dem före 1 juni! Ha det!

2009-02-12 @ 23:09:05
URL: http://nkyu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0