Shiet

Gud, fy fan vad jag är trött. Häst-tävling halva dagen den här söndagen också. Vi skulle åka hemmifrån halv 6, alltså åkte vi 6. Var tvungen att gå upp klockan 4 (!!!!) för att vi skulle hinna fixa iordning alla hästar som skulle med. Så jag känner mig en aning seg just nu. Inte trött så att jag skulle kunna lägga mig och sova utan mer trött i kroppen. Orkar inte riktigt röra på mig. Sitter mest bara i fotöljen och bara tomglor.


Kollade på melodifestivalen igår. Asså, en fråga bara. Vad fan var det där? Det var ju tragiskt så dåligt som det var.
Innan melodifestivalen drog igång så bestämde jag, Andrea och Veronika lite oseriöst att vi skulle hejja på någon genom hela melodifestivalen men det skulle inte direkt vara någon som vi tyckte om. Jag sa att jag skulle hejja på Måns. Jag hatar Måns. Igår var det Måns bidrag som var det bästa. Förstår ni då hur dåligt jag tyckte det var? Helt sjukt.

Det enda positiva är väl att från och med nu kan det ju inte bli sämre iallafall. Alltid nått.


Nu ska jag sitta och glo till Skins börjar.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0