Snö och stress.

Fan, vad jag hatar snö just nu. Kan det inte bara bli vår lite fort. Har precis kommit hem och ser ut som en dränkt katt. Jävligt snygg måste jag säga.


Mina roomies sitter just nu och gör en miniatyr av våran lägenhet i kartong. Dom väntar på tvätten, så varför inte.

Själv stressar jsg runt och försöker komma på vad jag ska ha med mig hem. Tåget går om en timme. Jag har med mig alla böcker som ska läsas, jag har med mig sminket och kläder. Är det nått mer? Hmm.

Grejen är att jag är hungrig som ett jävla djur men har inget direkt att äta här. Får se fall jag hinner köpa nått på tågstation innan tåget går. Annars kommer jag att bli en mycket otrevlig människa.


Aja, ska göra nått vettigt nu istället.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0