suck...

Här sitter jag o joddlar om plusgrader, vår och bort med snön. Så börjar det snöa. Fuck this shit. Jag vill ha våååååår nu. På väg till affären nu är det som att gå någonslags slalombana för att undvika vattenpölar blandat med snöslask blandat med föroreningar så att det får en fin och jämn brun-grå färg. Trevligt va?
Visst att jag vill få mina vita converse att inte vara fullt så blendvita som dom är nu men jag vill smutsa ner som på ett snyggt sätt. Så att dom blir finsmutsiga. Kan ju säga att det här vädret inte hjälper till. Alls.


Jag har däremot nått annat jag kan joddla om. Jag fick paket frå CDON. Jaaaa! Säsong 7 av Gilmore Girls. Nu har jag alla säsonger. Började kolla på den förut. Något som var lite irriterande var att textningen inte riktigt hängde med i ett avsnitt. Jag ber till Gud och alla hans änglar att det inte är så på restrerande 19 avsnitt för jag orkar inte hålla på att skicka tillbaka allt . Det är alldeles för jobbigt.


Men nu ska jag gå och baka faboluse muffins med After Eight i. Det ni.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0