tentaaaaa

Usch. Har haft den jävla tentan idag. Gick sådär. Tror jag blir precis godkänd. Men det kunde gått bättre. Det var några grejer som var jätte svåra.
Aja. nu är skiten klar iallfall. Behöver jag inte tänka mer på den.


Har åkt hem till landet nu. ´Jag var precis nere i stallet, skulle longera Bosse för jag kan ju inte direkt rida med min obrukbara hand. Hästen var helt knäpp. han hoppade och bocka runt som en hund typ. han såg faktiskt ut som Teddy när Teddy leker. Jag stod bara i mitten och skratta. Han var ju så söt :P


Ska lägga mig och dö i soffan ett tag nu, handen typ dunkar.

mors

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en riktigt härlig helg och vila armen/handen ordentligt nu!!!

2009-02-20 @ 20:46:03
URL: http://sandragullstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0