Uppsala igen.

Det har inte blivit så mycket blogginlägg under helgen. Inga alls rättaresagt, men jag har liksom inte vart på rätt humör så det hade ine blivit någe bra alls så då är det lika bra att skita i det.


Är tillbaka i Uppsala nu. Själv. Igen. Men halva styrkan av lägenhets-kompisarna kommer imorgon ikväll. Jag kommer nog fan göra vågen.

SItter och glor på en Beck-film som jag förmodligen sett cirka 5 gånger innan. Men, som med alla Beck-filmer, så kommer jag inte ihåg hur det slutar så det kommer ju iallafall som en överasking.


Har läst ur Madame Bovary nu också. Den var lite så där. Varken bra eller dåligt. Men det tog väldigt lång tid att läsa den, av nån anledning.


Nu ska jag kollar klart på filmen. 
 
mors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0