Utkast: Åkte till ...

Åkte till Södertälje med mamma, syster och systers pojkvän. Vi skulle köpa tyg. Jag har fått för mig att jag ska sy en klänning. Det är bara det att jag kan inte sy. Och har aldrig kunnat sy heller. Men det det ska nog bli bra. Dock hittade jag inget fint tyg där så jag vart lite irriterad. Men ska åka in till Nyköping imorgon och seifall jag hittar nått där. Jag borde göra det. I den tygaffären brukar det finnas rätt snygga tyger.


Var nere och red Star Boy förut. Han var helt knäpp. Det gick knappt att galoppera för han gick bara och bocka hela tiden. Så fort jag la på skänkeln lite grann eller tog lite i tyglarna började han sparka. Själv sitter man ju bara och skrattar åt honom. Men sista gången han bocka knaka det till lite i ryggen så nu har jag lite ont. Det är farligt med hästat^^


Ska sätta mig och plugga lite nu samt äta sockerkaka.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0