Den vackra utsikten i Uppsala

Jag kunde somna tillslut. Vid halv 4. Så man känner sig ju lite seg just nu.


Ulf ringde och väckte mig imorse. Jag har ingen aning om vem Ulf är men han ringde. Och det var ju iofs lika bra eftersom jag hade lyckats sätta min väckarklocka på ringning en timme senare, kvart över 9 istället för kvart över 8.

Inte fan gick det att cykla till skolan idag heller, halva vägen var det bara blankis, något jag upptäckte igår när jag gick hem från tåget (höll på att halka omkull typ 1378 grr.). Så det fick bli buss till skolan och sen en promenad hem. Faktiskt riktigt skönt att gå hem. As fint väder här nu. VIsserligen rätt kallt men solen lyser och allt är väldigt fint. 
Här är en bild som demonstrerar hur fint det är i Uppsala
uppsala
 Vackert, inte sant?


Nu rockar jag loss till Franz Ferdinand. 


mors. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0