Fint väder det var då...

Hade precis täknt att gå ut med hunden. Kanske inte. Det regnar som faan. Kuljul. Jag måste åka ner och ta in mina stackars ponnisar också. Så att dom inte blir alldeles genom-blöta. Dock är hunden nu väldigt uttråkad oh tycker att vi ska ut och leka eller nått. Jag försöker uppmärksamma honom om det ohyggliga vädert utanför fönstert men han verkar inte fatta. Jag sitter här och pekar ut och säger högt och tydligt "Regn." Han tittar på mig och tycks säga "Leka?" och hoppfullheten lyser ur ögonen. Han är inte vidare smart, min hund.


Ute-kvällen igår vart helt okej. Ett tag spelade dom riktigt bra musik. Massa techno och sån bra skit. Hade det bara vart lite mer folk så att det hade vart jätte packat så hade det vart perfekt. Kanske flytta allt till en större lokal. Då fan hade vi haft en rave-fest och det hade ju vart förjävla roligt. Tycker jag iallafall. Verro såg inte ut att uppskatta musiken lika mycket som jag. 


Fan, nu måste jag ut och valla på hunden. Han ligger snart i mitt knä för att han har så tråkigt. 
Så jag ska väl ut och rääsa med korvkiosken (mammas Atos) ner till stallet med hund så får han springa runt där som en galning. 


Mors. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0