Hemma Västerljung

Nu har jag landat hemma i Västerljung. Försöker få tag på mina vänner och bekanta för att utröna kvällens planer, men tyvärr verkar det som om ingen vill prata med mig.
Asså, jag har dragit det här förr men det tåls att sägas igen: Vad fan ska folk med mobiler till ifall de iaf inte tänker svara i dem? Det finns nog inget som är så irriterande som när folk inte svarar i telefonen. I-lands problem, jag vet, men endå. Det är verkligen mega irriterande.

Det är ruggigt kallt här hemma. Känner mig som en liten tomte när jag sitter invirad i 3 meter halsduk samt en väldigt tjock tröja. Kanske borde göra nått åt saken, typ elda men jag är så dålig på det. jag dödar bara den elden som redan finns. Det är liksom rätt dumt när man sitter och fryser så man nästan hackar tänder.


Nej, fan. det här duger inte. Nu ska jag terror-ringa tills nån lyfter på luren.

mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0