men gaash

Hade tänkt att jag skulle vara lite duktig och gå och tvätta så här mitt på dagen. Klart som fan att varenda tvättmaskin är upptagen! Alla 9! Jag kunde väl fått en iallafall? Så nu är jag irriterad.

Dessutom sitter jag och är bedårande vacker med en bomullstuss i näsen efterom jag helt utan anledning började blöda näsblod. Varför då, liksom? Jag börjar alltid blösa näsblod när jag är sjäv också. Fan, det är så obehagligt att blöda näsblod.


Aja, jag har iallafall läst ut Papa Goriot. Alltid nått. Nu ska jag försöka plöja Madame Bovary. Men jag orkar inte! Man hinner ju inte uppskatta boken när man bara plöjer. Men förmodligen så behöver jag inte läsa ut den tills imorgon eftersom måndagens seminarium också ska handla om Madame Bovary. Kanske bara ska läsa hälften då. 


Film. Vad hyra? Finns det några bra filmer man kan se?  Jag har noll idéer.


Nu ska jag gå och äta muffins och kolla klart på Jane Eyre. Madame Bovary, jag skiter i dig just nu.


mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0